Monthly Archives: marzec 2016
Medaliony przemiany
- Medaliony uległy gruntownej przebudowanie pod kątem mechanicznym. Przemieniana postać otrzymuje prędkość konnego (bądź nie) w zależności od posiadania wierzchowca
- Zablokowano możliwość ukrywania się pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu który nie jest widmowy
- Zablokowano możliwość grabienia postaci graczy pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu
Zmiennokształtny
- Zmiennokształtny z dowolną podklasą magii (wliczając wampiryzm) nie może używać komendy .spec – w tym przemiany nocnej
- Postać z dowolną podklasą magii nie może zostać zarażona w walce
- Zmiennokształny pod dowolną przemianą nie może czarować żadnej ze szkół magicznych – wliczając szamanizm
Z radością ogłaszamy, że już 20 marca o godzinie 21:00 odbędzie się kolejny turniej Gra o Przetrwanie.
Zbiórka jak zawsze pod portalem miejskim Vesper. Na miejscu będą czekać NPC Bankier i Treser w celu przygotowania zawodników do zabawy.
Zasady oraz wszelkie dodatkowe informacje znaleźć można na forum DM w odpowiednim dziale.
Temat na forum odnośnie konkursów i wydarzeń świątecznych zapełnia się coraz bardziej.
Poza aktualizacją poprzedniego, pojawia się nowy:
Konkurs na wielkanocną mozaikę
Zasady
– obrazek powinien znajdować się w podpisanym plecaku
– jedna postać może zgłosić dwie prace.
– tematyka mozaik to Wielkanoc, arcydzieła mogą przedstawiać zajączki, pisanki, kurczaczki itp.
– Materiałem jest wszystko co wpadnie w dłonie czyli zioła/kamienie/rudy/monety/specjalne przedmioty itd.
Już dziś po 22:00 w miastach pojawią się skrzynie do których można wrzucać w podpisanym worku/plecaku prace wraz z tytułem.
Akcja trwa do 27 marca br. do godziny 00:00. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 marca w godzinach wieczornych.
Z okazji zbliżających się świąt przygotowaliśmy dla was parę zabaw!
Od dziś na świecie można spotkać różne zwierzęta związane ze świętami wielkanocnymi.
W swoich brzuszkach posiadają pisanki które warto zbierać, czas jest do 28 marca b.r.
Za każdą pisankę przewidujemy nagrody, im więcej tym lepiej.
Pierwsza partia zwierząt, zwabiona odgłosami dochodzącymi z aktywnych miast postanowiła osiedlić się w ich pobliżu.
Więcej informacji znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.
Ostatnia aktualizacja plików login oraz map spowodowała wprowadzenie błędnych plików przedmiotów. Wynikiem tej pomyłki jest brak widoczności nowych kusz, niedawno wprowadzonych.
Prosimy o pobranie plików art ponownie i rozpakowanie w katalogu z grą.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
Nowe pliki DM gotowe do ściągnięcia. Zapraszam do pobierania z działu Pliki:
login, tiledata, vinu i inne niezbędne pliki
pliki mapy i statics
Po dokładnym rozpakowaniu plików do katalogu z grą, należy użyć vinu.exe
Nazwy umiejętności
– zmiana nazwy umiejętności Żarliwość na Fanatyzm (Tin),
– zmiana nazwy umiejętności Kowalstwo na Płatnerstwo (Tin),
– zmiana nazwy umiejętności Wiedza o Broni na Kowalstwo (Tin).
Mapa
Skara Brae – poprawiono cały teren miasta. Powinno powodować mniejsze lagi i prawidłowo wyświetlać opady śniegu (Bazyli),
Loch Olbrzymowo – usunięto trudności terenu, nieużywane części lochu. Wkrótce więcej zmian w spawnach tych lochów (Moriana),
Karczma Minoc – próba naprawienia nieprawidłości w budowie, mogącej powodować niemożność zalogowania się. (DzikiHL),
Portale na arenę PvP – poprawiono ogólny wygląd portali prowadzących do Areny PvP (Bazyli, DzikiHL),
Loch Piramida – naprawiono pewne błędy i nieprawidłowości w budowie lochu. Wkrótce więcej zmian w spawnach tych lochów (Moriana, DzikiHL),
Podmrok – drobne korekty budowy zgłoszone przez graczy (Moriana, DzikiHL),
Cove – poszerzono drzwi do portu miejskiego (DzikiHL).
Kolory farb do zbroi, pigmentów do kości i barwników do skór
Niektóre z kolorów uległy zmianie. Ze względu na sentyment, część nazw farb do zbroi również się zmieniła.
Tin