Monthly Archives: Kwiecień 2016

Opuszczone miasto, niegdyś siedziba artystów.
Szukaj w pobliżu oazy, gdzie zamiast piasku trawa rośnie, gdzie znachor uleczy Twe rany.

Na świecie pojawiły się skrzynie ze wskazówkami, pierwsza znajduje się powyżej. Łącznie jest 5 wskazówek.
W określonych miejscach znajdują się zawsze 3 skrzynie. Jedna podaje miejsce występowania kolejnej, a pozostałe strzeżone są przez strażników. Siła ich rośnie wraz z kolejną wskazówką.
Pojemniki uzupełniane są jakiś czas (mniej niż godzina). Jeśli nie ma skarbu i strażników, oznacza to że ktoś was uprzedził i trzeba zaczekać.
Osoby które odnajdą wszystkie wskazówki zgłaszają się do Aqe. Zabawa trwa do godzin wieczornych dnia jutrzejszego (13-04-2016 r.).

Powodzenia!

Już 24.04.2016 o godzinie 21:00 rozpoczyna się kwietniowa edycja Gry o Przetrwanie.

map-zimowa-wyspa

Zbiórka osób jak zawsze pod portalem miejskim Vesper gdzie czekać będzie Bankier i Treser.

Przychodzimy ubrani tylko w togę z prawie pustym plecakiem (dozwolone jedzenie dla siebie i wierzchowca, przedmioty potrzebne do czarowania, zwykła lama/koń/ostard).

Resztę zasad znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.

Serdecznie zapraszamy

Mówiąc krótko, do ekipy wracają:

  • Nairu – Opiekun grup: Cove, Druidzi, Wilkołaki
  • Sysek – Strona www

Dokładne podziały obowiązków są jeszcze dopracowywane, wkrótce kolejne zmiany.

Nowym (starym) Ekipantom życzę powodzenia, wytrwałości i cierpliwości.

Przedmioty

  • Elfi Szczaw zmienia nazwę na Tojad Nocny. Jego zjedzenie w dalszym ciągu nalicza punkty do tytułu oraz zapewnia długi stan najedzenia.
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Wampiryzm nie chronią już przed słońcem
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Zmiennokształtność nie pozwalają już na dowolne przemiany
  • Nowy przedmiot: Eliksir Wiecznej Nocy. Możliwy do uzyskania przez wampira z umiejętnością Wampiryzm na poziomie co najmniej 60% z krwi szlacheckiej oraz eliksiru wytrzymałości. Sposób uzyskiwania: .um wampiryzm użyte na krwi szlacheckiej.

Artefakty

  • Spojrzenie Nocy chroni wampiry przed słońcem
  • Spojrzenie Nocy pozwala zmiennokształtnym na dowolne przemiany

Bronie

  • Lekkie Claive zyskują zasięg dwóch pól

Zmiennokształtność

  • Zasklepienie ran przestaje wymagać staminy
  • Nowa zdolność: .spec wymus – od poziomu 60% Zmiennokształtności. Pozwala z użyciem Tojadu Nocnego na 30 minut uzyskać stan, w którym Zmiennokształtny może się dowolnie przemieniać za pośrednictwem .spec przemiana. Użycie Tojadu Nocnego w ten sposób nie daje jego zwyczajnych bonusów związanych z jedzeniem.

Wampiryzm

  • Wypicie Eliksiru Wiecznej Nocy chroni przed działaniem słońca na 30 minut.

Proszę o zgłaszanie zauważonych błędów lub nieprawidłowości w temacie: Forum bugów i błędów.
Jeśli pojawiają się jakieś niejasności, temat do zadawania pytań: Forum pytań i odpowiedzi.