|
.elfiwyglad on/off |
Każdy elf i drow przy jej pomocy może przełączać swój paperdoll z elfiego na zwykły i w drugą stronę. |
|
bank / skrzyn |
Pokazuje Twoją skrzynię bankową. (Zwrot należy zastosować w dłuższej wypowiedzi – ta sama zasada dotyczy również pozostałych komend) |
bilans |
Bankier informuje o ilości złota zgromadzonej na koncie. |
kont |
Umożliwia przeprowadzenie operacji na koncie w banku – pobranie złota, czy też wypisanie czeku. |
magazyn / sklad |
Otwiera okno magazynu. |
wypisz czek |
Bankier wypisze czek na określoną kwotę. |
|
.piesn |
Gra ostatnią wybraną z księgi barda pieśń. |
.piesn [1-10] |
Gra pieśń barda o wybranym numerze (1-5 pozytywne, 6-10 negatywne). |
|
zabezpiecz/odbezpiecz |
Pozwala kolejno zablokować i odblokować możliwość zmiany tekstu we wskazanej księdze. |
|
przystrzyz |
Umożliwia zmianę fryzury oraz zarostu. |
|
.rudy |
Pozwala wybrać rodzaje rudy i dodatki jakie górnik ma wydobywać. |
|
swiec/blogoslaw |
Umożliwia pobłogosławienie wskazanego przedmiotu, który po śmierci pozostanie w plecaku postaci. Pobłogosławić można tylko i wyłącznie przedmioty kupione u vendorów NPC. Kapłan obsługuje tylko wybrane przedmioty. |
|
rozgrzesz / przebacz |
Pozwala uzyskać rozgrzeszenie za morderstwa (nie dotyczy morderców o statusie „red”). |
|
artefakty |
Przy wypowiedzeniu zdania z tym słowem, karczmarz wyświetla nam listę osób aktualnie posiadających artefakt |
slyszales / widziales |
Jeśli karczmarz powie, że gdzieś już słyszał to imię, to osoba aktualnie gra. Czasami za opłatą 10k gp powie w okolicach jakiego miasta dany gracz się znajduje.Dotyczy tylko przyjaciół obustronnych |
|
.aos [on/off] |
Włącza/Wyłącza obsługę UO: AOS. |
.czas |
Wyświetla aktualny czas, pod warunkiem posiadania przez postać zegarka. |
.dmg |
Włącza/wyłącza wyświetlanie informacji o obrażeniach w czasie walki. |
.dostep |
Pozwala zarządzać listą graczy, którzy mają dostęp do naszej skrzynki pocztowej.Komenda .dostep dodaj + celownik – dodanie nowego gracza. |
.em |
Emocja dźwiękowa (.em lista – lista wszystkich emotek, .em pomoc – pomoc, .em kolor – wybór koloru tekstu, .em emocja tekst – dźwięk emotka z własnym tekstem). |
.gong |
Pokazuje/Ukrywa powiadomienia o wezwaniach do walki |
.grab |
Automatyczne zbieranie wszystkich przedmiotów z ziemi. |
.grab [parametr1] [parametr2] [parametr3] |
Automatyczne zbieranie określonych przedmiotów z ziemi. Dostępne możliwości to ziola / kamienie / zloto/ wszystko. |
.grab ustaw kamienie |
Pozwala ustawić, do jakiego pojemnika (innego niż główny) mają się zbierać kamienie szlachetne. Wciśnij ESC aby anulować. |
.grab ustaw ziola |
Pozwala ustawić, do jakiego pojemnika (innego niż główny) mają się zbierać zioła. Wciśnij ESC aby anulować. |
.grab ustaw zloto |
Pozwala ustawić, do jakiego pojemnika (innego niż główny) mają się zbierać złoto. Wciśnij ESC aby anulować. |
.grab ustaw wszystko |
Pozwala ustawić, do jakiego pojemnika (innego niż główny) mają się zbierać wszystko. Wciśnij ESC aby anulować. |
.kara |
Do użycia podczas pobytu w celi, pokazuje wszystkie informacje dotyczące kary, włącznie z GM, który wtrącił do więzienia. |
.konto |
Wyświetla informacje o koncie. Umożliwia zmianę hasła, adresu email, zamrożenie konta i wiele innych. |
.ksiazka [zablokuj/odblokuj] |
Pozwala zablokować, bądź odblokować książkę uniemożliwiając jej podniesienie. |
.licz |
Zlicza rzeczy znajdujące się we wskazanym pojemniku. |
.list |
Zamień czysty zwój na list. |
.miasto |
pokazuje pełne informacje na temat przynależności do miast, banicji, azylów z możliwością rezygnacji z azylu oraz wynajmowanych domach i stanowiskach. |
.mikstury |
Pozwala przelać większą ilość mikstur do wskazanego kega. |
.motd |
Wyświetl message of the day. |
.nazwij [nazwa] |
Pozwala nazwać:- dowolny, nie zablokowany i nie zamknięty pojemnik,- śpiewnik barda,- swoje zwierzęta. |
.obroc |
Obraca wybrany przedmiot. |
.obszukaj |
Pozwala zobaczyć zawartość plecaka wybranej osoby. (Postać, którą chcemy przeszukać musi wyrazić na to zgodę. Osoba przeszukująca otrzymuje status kryminalisty) |
.online |
Pokazuje ilość graczy, wrogów i przyjaciół będących w grze. Poza tym pokazuje listę przyjaciół będących aktualnie w grze. |
.opis |
Wyświetla krótki opis stanu zniszczenia wskazanego przedmiotu. |
.oswajanie styl |
Pozwala wybrać styl w jakim chce się oswajać zwierzęta. Dostępne możliwości: agresywne / neutralne / przyjazne. |
.pokaz |
Umożliwia pokazanie zawartości plecaka innej osobie. |
.pomoc |
Otwiera okno pomocy dla nowych graczy. |
.pora |
Informuje o aktualnej porze dnia. |
.powerhour |
Podaje podstawowe informacje o mechanice power hour. |
.powerhour start |
Przez najbliższą godzinę postać będzie rozwijać umiejętności (nie statystyki) ze zdwojonym tempem. |
.przygoda |
Umożliwia deklarację chęci bądź niechęci do brania udziału w przygodach. Domyślnie uznajemy, że wszyscy gracze chcą brać udział w przygodach fabularnych. |
.rasa |
Pozwala na wybranie jednej z kilku ras dostępnych na naszym serwerze. Wymagane minimum 21 lat postaci, w pełni uzupełniona karta postaci oraz odpowiednie nagrywanie. Uzyskuje się pełne atrybuty rasy, nawet ewentualny status mordercy. Wybór jest jednorazowy i nieodwracalny |
.rezygnuj |
Rezygnacja z członkostwa w aktualnej gildii. |
.rzeczy |
Spis wybranych przedmiotów, aktualnie znajdujących się w plecaku. |
.sbmenu |
Komenda pomocna w przypadku zagubienia przypisanej do postaci kuli mocy upadłej Tilisi. |
.snieg |
W okresie zimowym czasu gry pozwala na lepienie śnieżek. Używając śnieżki dwuklikiem możemy wybrać w kogo chcemy rzucić. |
.sny |
Pozwala przejrzeć listę ostatnich snów jakie nawiedziły Twoją postać. Sny te wysyłane są przez Mistrzów Gry do graczy. Mogą mieć ukryte znaczenie lub cel. |
.sortuj |
Pozwala sortować grupy przedmiotów. (Użyj komendy .sortuj pomoc) |
.sortuj klejnoty |
Pozwala błyskawicznie przenieść wszystkie kamienie szlachetne z jednego pojemnika do drugiego. |
.sortuj skladniki |
Pozwala błyskawicznie przenieść wszystkie składniki magiczne z jednego pojemnika do drugiego. |
.statystyki |
Komenda służy do ustawienia startowych statystyk (max suma 150, max 70 dla jednej statystyki) dla postaci utworzonych przed 10 czerwca 2018, czyli zanim można było takie statystyki ustawić w komnacie startowej. |
.stuck |
Przydatne gdy się zablokujemy. Pozwala się przenieść maksymalnie 2 kratki, pod warunkiem, że serwer uzna, że postać jest zablokowana. |
.toplista |
Wywołuje okno głosowania na serwer DM2 w TopLiście. |
.tytuly |
Otwiera panel podglądu i wyboru tytułów, które mają ukazywać przed imieniem postaci. |
.um [nazwa] |
Komenda umożliwiająca podpięcie umiejętności pod klawisz. Możliwe do podpięcia umiejętności to: anatomia, identyfikacja, likantropia, mądrość, medytacja, oczarowanie, okradanie, oswajanie, prowokacja, rolnictwo, spirytyzm, szamanizm, traperstwo, ukrywanie, uspokajanie, usuwanie pułapek, uzdrawianie, wampiryzm, wiedza o zwierzętach, wykrywanie, zaglądanie, zakradanie, zatruwanie, zebranie. |
.ustaw |
Pozwala na modyfikację ustawień:
- .ustaw jasnenoce wlaczone – ustawia siłę działania rozjaśnienia nocy przy użyciu odpowiednich czarów i przedmiotów na poziomie równym jasności za dnia,
- .ustaw jasnenoce wylaczone – przywraca siłę działania rozjaśnienia nocy do poziomu standardowego – około 5% ciemniej niż za dnia.
|
.uzyj |
Komenda pozwala skorzystać z wielu przedmiotów w posiadaniu postaci.
Pełny opis dostępny pod .uzyj pomoc. |
.wiara |
Otwiera okno systemu wiary, pozwalające wybrać bóstwo, podejrzeć punkty wiary i zakupić nagrody. |
.wiek |
Pozwala oszacować wiek wskazanej postaci. |
.wylej |
Komenda pozwala opróżnić standardowe mikstury, kegi i dzbanki z wodą. |
.zdejmij |
Zdejmuje nakrycie głowy. |
.zniszcz |
1. Zniszczenie przedmiotu w deedzie przed domkiem (odzyskujemy deeda).
2. Zniszczenie ciała wraz z rzeczami. |
.zniszcz x |
Zniszczenie rzeczy i rozcięcie ciała. Nadaje status kryminalisty. |
|
.obroc |
Obraca wybrany przedmiot. |
.zniszcz |
Pozwala zniszczyć postawiony z deeda przedmiot, umożliwiając właścicielowi odzyskanie go. |
chce wyrzucic |
Umożliwia wyrzucenie za drzwi dowolnej istoty znajdującej się w budynku. Zostaje wykonany test siły – jeśli mamy jej mniej niż istota, którą chcemy wyrzucić, próba wyrzucenia nie powiedzie się. |
chcialbym / chcialabym postawic bezpieczny pojemnik |
Stawia we wskazanym miejscu bezpieczny pojemnik. |
chcialbym / chcialabym postawic smietnik |
Stawia w wybranym miejscu śmietnik. |
chcialbym / chcialabym to odblokowac |
Odblokowuje unieruchomiony przedmiot. |
chcialbym / chcialabym to unieruchomic |
Unieruchamia – uniemożliwia podniesienie komukolwiek wskazanego przedmiotu. |
chcialbym / chcialabym to zabezpieczyc |
Wskazany pojemnik zostaje zabezpieczony (staje się bezpiecznym pojemnikiem). |
chcialbym / chcialabym to odbezpieczyc |
Wskazany pojemnik przestaje być bezpiecznym pojemnikiem. |
chcialbym / chcialabym zniszczyc bezpieczny pojemnik |
Usuwa wskazany bezpieczny pojemnik. |
chcialbym / chcialabym zniszczyc smietnik |
Niszczy wskazany śmietnik. |
chcialbym/chcialabym to opuscic |
Umożliwia manipulowanie przedmiotem w pionie – w tym przypadku opuszczanie. |
chcialbym/chcialabym to podniesc |
Umożliwia manipulowanie przedmiotem w pionie – w tym przypadku podnoszenie. |
odkryj wszystkich |
Odkrywa wszystkie ukryte istoty znajdujące się w budynku. |
Klasy posługujące się magią |
na górę |
|
.magia |
Informuje o tym, czy szaman może przywołać ducha natury jak również czy postać jest pod wpływem czarów: Magic Reflection oraz Reactive Armor. |
.lichform |
pozwala Spirytyście na opuszczenie formy licha w dowolnym momencie. |
|
.tocoostatnio gotowanie on/off |
Pozwala zautomatyzować przygotowywanie potraw. (Warto wpierw skorzystać z komendy .tocoostatnio pomoc) |
.uzupelnij |
Pozwala na napełnienie wodą wszystkich znajdujących się we wskazanym pojemniku dzbanków. |
|
daj |
Wręcza właścicielowi kupca całe złoto przez niego posiadane. |
dom |
Umożliwia wskazanie domu, przy którym kupiec będzie sprzedawać. (Status domu należy zmienić na publiczny) |
kasuj z listy |
Kasuje z listy przedmiotów skupowanych, wybrany przedmiot. |
kupi |
Wyświetla listę przedmiotów oferowanych przez kupca. |
kupuj |
Kupiec będzie skupował wskazany towar po podanej cenie. |
obsluguj |
Osób wymienionych z imienia, przynależności do gildii lub miasta kupiec nie obsługuje. |
odwolaj / zwolnij |
Zwalnia kupca. |
oglaszaj |
Komenda umożliwia ustawienie krótkiego tekstu który kupiec będzie ogłaszał. |
otwarte |
Przywraca normalne ceny kończąc remanent. |
pokaz liste |
Wyświetla listę przedmiotów skupowanych przez danego kupca. |
pokaz przedmioty |
Pokazuje przedmioty aktualnie posiadane przez kupca. |
przebierz/zmien ubranie |
Wywołane zostanie menu umożliwiające przyodzianie kupca. |
remanent |
Zmienia ceny wszystkich produktów oferowanych przez kupca do 1 monety – umożliwiając łatwy ich wykup i uporządkowanie listy oferowanych towarów. |
stop |
Kupiec zatrzyma się w miejscu w którym aktualnie się znajduje. |
wynajac |
Umożliwia wynajęcie kupca za sumę 10 000 monet. |
za mna / chodz |
Kupiec będzie podążał za właścicielem. |
|
kupi |
Wyświetla listę przedmiotów oferowanych przez kupca. |
naucz |
Wyświetla listę umiejętności, których uczy dana postać NPC. |
naucz nazwa |
Umożliwia naukę wybranej umiejętności u NPC”a. |
sprzeda |
Wyświetla listę przedmiotów, których kupnem zainteresowany jest kupiec. |
sprzedac wszystko |
Umożliwia sprzedaż wszystkiego z plecaka głównego, o ile dany sprzedawca jest zainteresowany posiadanym przez postać towarem. |
sprzedac wszystko z pojemnika |
Umożliwia sprzedaż wszystkiego ze wskazanego pojemnika, o ile dany sprzedawca jest zainteresowany posiadanym przez postać towarem. |
|
.em warczy / wyje |
Dźwięki warczenia i wycia Likantropa. |
.spec |
Pozwala skorzystać z wrodzonych zdolności Behemota/Wilkołaka. |
.spec czlowiek |
Powstrzymuje nocną przemianę w bestię i pozwala zostać pod postacią człowieka. |
.spec wskrzes |
Umożliwia wskrzeszanie poległych towarzyszy. Wymaga 50 staminy i serca bestii. |
|
.cios |
Komenda ogólna, po wpisaniu której gracz uzyska kilka podstawowych informacji. |
.cios info |
Wyświetla dostępne ciosy specjalne dla trzymanej w dłoniach broni. |
.cios nazwa |
Aktywuje wybrany cios specjalny. |
.lucznictwo |
Otwiera księgę specjalności Łucznika |
.lucznictwo numer_specjalności |
Uruchamia specjalność łucznika o podanym numerze |
.strzaly parametr |
Ustala rodzaj strzał, jakimi ma strzelać łucznik. Dostępne możliwości: zwykle/zadziory/przebijajace/trujace. |
.znajdzstrzaly |
Odzyskuje część wystrzelonych pocisków z ciała poległego potwora. |
|
magazyn / sklad |
Otwiera okno magazynu. |
|
demont |
Złożenie golema w deed. |
wlacz |
Aktywuje golema. |
wylacz |
Dezaktywuje golema. (Aktywacja golema będzie możliwa dopiero po 30 minutach) |
Obwoływacz/Miejski Donosiciel |
na górę |
|
nowosci |
Za symboliczną opłatą zmniejsza czas oczekiwania na kolejną informację. |
|
.pilnuj on/off/info |
Umożliwia ustawienie zachowania kontrolowanych i oswojonych istot:”on” zwierzę będzie chronić ciało poległego właściciela ,”off” zwierzę zignoruje wszystko to co dzieje się wokół ciała swego właściciela ,”info” więcej informacji na temat obsługi komendy. |
.uwolnij |
uwalnia wszystkie oswojone zwierzaki jakie kontroluje gracz |
atakujcie / zabijcie |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy zaatakują wskazany cel. |
broncie mnie |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy, zaatakują każdą istotę, która będzie nas atakować. |
chodzcie |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy, zaczną podążać za postacią. |
idzcie do |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy, postarają sie dotrzeć we wskazane miejsce. |
idzcie za |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy, będą podążały za wskazanym celem. |
imie zdejmij juke |
Pozwala zdjąć jukę z oswojonego zwierzęcia. |
imię bron mnie |
Stwór, do którego się zwracamy, zaatakuje każdą istotę, która będzie nas atakować. |
imię chodz |
Stwór, do którego się zwracamy, zacznie podążać za postacią. |
imię idz do |
Stwór, do którego się zwracamy, postara się dotrzeć we wskazane miejsce. |
imię idz za |
Stwór, do którego się zwracamy, będzie podążać za wskazanym celem. |
imię odpocznij |
Stwór, do którego się zwracamy, będzie jadł ze wskazanego koryta. |
imię podejdz |
Stwór, do którego się zwracamy, podejdzie do miejsca, w którym aktualnie znajduje się postać. |
imię przekaz |
Stwór, do którego się zwracamy, zostanie przekazany wskazanemu graczowi. |
imię stop |
Stwór, do którego się zwracamy zatrzyma się, przerywając przy tym wszystkie wydane mu wcześniej polecenia. |
imię twoja miska |
Stwór, do którego się zwracamy, będzie jadł ze wskazanej miski. |
imię ukryj sie |
Żuk/pantera/eteryczny wierzchowiec, do którego się zwracamy ukryje się. |
imię uwalniam cie |
Stwór, do którego się zwracamy, zostaje uwolniony. (Magiczny przywołaniec znika / wcześniej oswojony zwierz dziczeje) |
imię zabij / atakuj |
Stwór, do którego się zwracamy zaatakuje wskazany cel. |
podejdzcie |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy, podejdą do miejsca, w którym aktualnie znajduje się postać. |
uwalniam was |
Wszystkie istoty, które kontrolujemy, zostają uwolnione. |
wszyscy stop |
Wszystkie stwory, które kontrolujemy zatrzymają się, przerywając przy tym wszystkie wydane im wcześniej polecenia. |
|
placic/oplat |
Umożliwia zapłacenie zaległych podatków. |
Pracownik Kompanii Pocztowej |
na górę |
|
list / przesylk / wiadomosc / poczt |
Pozwala nadać (lub odebrać „poste restante”) listy i przesyłki. |
nabyc los / kupic kupon |
umożliwia zakup kuponu loteryjnego. Po wyrażeniu chęci zakupu Pracownik zada nam pytanie o formę typowania liczb, na które należy odpowiedzieć |
pula nagrod |
Informuje nas o ilości złota w puli wygranych I stopnia |
sprawdz kupon |
Pracownik Kompanii sprawdzi nam kupon i wypłaci ewentualną wygraną |
wyniki losowania |
Pocztowiec poinformuje nas o ostatnio wylosowanych liczbach |
|
.tocoostatnio rolnictwo on/off |
Umożliwia zautomatyzowanie procesu ścinania roślin. |
|
ocen |
Rzeczoznawca poda kwotę, za jaką kupi wskazany deed na dom. |
|
sprzedac ksiege |
Zdanie z tym zwrotem pozwoli sprzedać zbędne księgi runiczne. |
|
przechowaj |
Umożliwia przechowanie w stajni kontrolowanych przez postać zwierząt. Operacja wymaga drobnej opłaty, po uiszczeniu której w plecaku pojawi się odpowiedni bilet. |
|
cala komenda |
Statek porusza się z pełną prędkością we wskazanym kierunku. (Np. cala naprzod w lewo) |
lewo |
Statek porusza się we wskazanym kierunku. |
naprzod |
Statek porusza się we wskazanym kierunku. |
naprzod lewo |
Statek porusza się we wskazanym kierunku. |
naprzod prawo |
Statek porusza się we wskazanym kierunku. |
obroc |
Obraca statek o 180 stopni. |
plyn |
Płyn według wyznaczonego kursu. |
plyn do portu |
Statek zawija do najbliższego portu. (W plecaku pojawi sie deed na statek, który w każdej chwili możemy wezwać) |
powoli komenda |
Statek porusza się z minimalną prędkością we wskazanym kierunku. (Np. powoli naprzod w lewo) |
prawo |
Statek porusza się we wskazanym kierunku. |
skrec w lewo |
Obraca statek w lewo. |
skrec w prawo |
Obraca statek w prawo. |
status |
Informuje o stanie statku. |
sterniku zmien zamki |
Zmienia zamki na statku. (Komenda przydatna, gdy stracimy klucz od statku) |
wskrzes |
Po wypowiedzeniu tych słów, sternik postara się wskrzesić postać. |
wynurz kotwice |
Wynurza kotwicę. |
wyznacz kurs |
Przekaż sternikowi kurs wyznaczony na mapie świata. |
zanurz kotwice |
Zanurza kotwicę uniemożliwiając dryfowanie. |
zatrzym |
Zatrzymuje statek. |
zmyj poklad |
Usuwa wszystkie przedmioty z pokładu. |
|
.szal |
Informuje o czasie pozostałym do końca szału. |
.tekstszalu |
Umożliwia ustawienie indywidualnego tekstu wyświetlanego w trakcie wpadania w szał bojowy. Tekst wpisać należy w gwiazdkach *tekst* , maksymalnie 30 znaków. Opis można ustawić tylko raz – nie ma możliwości jego późniejszej zmiany. Wszelkie nadużycia będą surowo karane. Wymagane 50% umiejętności Szał Bitewny. |
.um szal bitewny |
Umożliwia wskrzeszanie poległych towarzyszy. Wymagania: 80% umiejętności Szał Bitewny, 50 staminy, 1 czarny grzyb, 2 porcje krwawego nasienia. Dostępne także, gdy postać nie znajduje się w szale. |
|
graj |
Rozpoczyna grę. |
|
.taktyka |
Podaje nam czy jesteśmy pod wpływem jej działania. |
.taktyka natarcie czas |
Zwiększa szanse na trafienie kosztem szans na uniknięcie ciosu na czas od 15 do 60 sekund. Jeśli nie podamy czasu przyjmie on domyślnie wartość 30 sekund. |
.taktyka obrona czas |
Zwiększa szansę na uniknięcie ciosu kosztem szans na trafienie na czas od 15 do 60 sekund. Jeśli nie podamy czasu przyjmie on domyślnie wartość 30 sekund. |
|
.trofeum on/off |
komenda pozwalająca włączyć i wyłączyć możliwość tworzenia trofeów. |
.trop |
Pozwala na podjęcie ostatniego tropu, bez konieczności czekania chwili w miejscu. |
|
.oczysc |
oczyszcza ostrze broni z trucizny |
|
.cios |
Komenda ogólna, po wpisaniu której gracz uzyska kilka podstawowych informacji. |
.cios info |
Wyświetla dostępne ciosy specjalne dla trzymanej w dłoniach broni. |
.cios nazwa |
Aktywuje wybrany cios specjalny. |
|
.glod |
Podaje stan puli krwi. |
.lecz |
Leczy obrażenia korzystając z puli krwi. |
.nietoperz |
Umożliwia przemianę w nietoperza/odmianę z nietoperza, kosztem puli krwi. |
|
.postawnpc |
Burmistrz zyskuje możliwość postawienia vendorów NPC opłacanych z kasy miasta. |
.wiezienie |
Umożliwia burmistrzowi, kasztelanowi i strażnikom zamknięcie wybranej osoby na 15 minut w więzieniu. Nie działa na osoby, z którymi strażnik ma wojnę gildyjną. |
|
przedluzyc wynajem |
Pozwala przedłużyć wynajem budynków w mieście. |
|
.szept |
Przy użyciu tej komendy osoba będąca w ukryciu ma możliwość wyszeptania tekstu wskazanej postaci. |
.ilek |
Podaje pozostałą ilość kroków w ukryciu. |
|
.peruka |
Umożliwia założenie peruki w ukryciu. |
.wlamanie |
Pozwala na otwieranie zamków pozostając w ukryciu. |
imię złodzieja NPC przebranie |
Umożliwia zakup peruk. |