brit-big

 

Masz dość drowow? Wilkołaków? Popierającego Ruch Kultystów Ropuchy władcy Cove i wampirów dyszących Ci za plecami? Przyjdź do nas! Brytania to jedyne miejsce, gdzie nie będziesz musiał oglądać tych dziwolągów! Dopilnują tego Inkwizytorzy w służbie palącego ogniem oczyszczenia Donara oraz zbrojni z Oddziałów w służbie Jego Królewskiej Mości Wilhelma Britisha!

Charakterystyka:
Królestwo Brytanii graniczy z księstwami Skara Brae, Yew, Cove, Trinsic. Głową państwa jest Król British, który rządzi również księstwami Magincia oraz Wężowa Twierdza.
Urzędnikami miejskimi są  namiestnik, kasztelan. komorzy.
Brytania położona jest w bardzo dobrej lokalizacji. Posiada dostęp do morza, które jest bardzo dobrze zarybione. Otaczają ja piękne lasy, które są bogate w zioła. Pod murami miasta znajdują się liczne uprawy pól rzepy, zboża, cebuli, lnu, itp.
Królestwo położone jest blisko magicznego portalu, którym można przedostać się do innych miast, w tym Magincii.

Władza miasta stawia również na rozwój kultury i edukacji. Dlatego też znajduje się w mieście biblioteka, muzeum oraz arena pełniąca funkcje amfiteatru.

Elita rządząca:
Namiestnik – Eliza,
Komorzy – Wilian,
Kasztelan – Silifrey S’rinelli.

Sojusze:
Cove,
Papua,
Magincia,
Ocllo,
Trinsic.

Połączenia (przewoźnik):
Magincia,
Cove,
Aurin,
Ziemie Piratów,
Ocllo.

Opis okolicy:
Arena na południowy zachód od miasta, drogą do Yew, pozwala na płatne ćwiczenie walki.
Na południe od miasta znajduje się portal, którym możemy przenieść się do innych miast go posiadających.
Na północy jest cmentarz, który posiada przejście do Wężowej Twierdzy (przejście do jaskini Fire). Poruszając sie dalej od cmentarza, na północ, natkniemy się na jaskinię Despise zamieszkałą przez orków. Do tego też Wind,  nawiedzone przez nieumarłych. Dalej znajduje sie polana wilkołaków, za nią dwie jaskinie Ice, przejście na lodową krainę i Wrong.
Na wschód od miasta, w kierunku Cove, jest pustynia oraz bagna. Trzeba również uważać na dzikusów zamieszkujących te tereny.

Opis miasta:
Zamek – zamieszkuje go obecnie Król British.
Świątynia Methestela – jednego z najpotężniejszych bogów. Jest strażnikiem ładu i porządku. Dba o to, aby we wszechświecie panował spokój i dobrobyt.
Świątynia Ahn’bysa – Ojca Świata i wszystkiego co nas otacza. Jest jednocześnie bogiem każdego stworzenia na ziemi. Nie jest on agresywny czy mściwy. Wyizolował te cechy z siebie u zarania dziejów i tchnął w pomniejsze bóstwo – Saternosa.
Targ – zawierający wiele ciekawych rzeczy, które pozwolą umilić grę. (ZAPRASZAMY DO WYNAJMOWANIA STANOWISK).
Rybak i Kartograf – znajdują sie na południowy wschód od targowiska.
Cech rzemiosł  – skupisko wszelkich rzemieślników oferujących swoje towary. Kowal, zbrojmistrz, płatnerz, stolarz, szklarz, krawiec, zaopatrzeniowiec.
Siedziba najemników – wojowników do wynajęcia.
Golibroda – pozwala na uzyskanie pięknego wyglądu fryzury i zarostu.
Bank – na pierwszym piętrze stoi kamień miasta. Pozwala on przyjmować nowych obywateli. Pokazuje  też aktualną władzę i osoby pełniące poszczególne funkcje w administracji Brytanii.
Na parterze znajduje sie dwóch bankierów, tablica aukcyjna, alchemik, mag i skryba.
Tunel do kopalni – przejście w budynku nad bankierem prowadzi do kopalni znajdującej się na północ od miasta. Jest ona strzeżona przez strażników.
Znachor (uzdrowiciel) – obok niego znajdziemy farmera, zielarza, ogrodnika, pszczelarza.
Treser (stajenny) – świadczy usługi w przechowywaniu zwierząt.
Karczma – przed nią stoi karczmarz, u którego możemy wynająć nocleg, pozwalający na szybkie wylogowanie się. Na pierwszym piętrze znajduje się złodziej uczący rożnych ciekawych umiejętności.
Arena – pełniąca funkcje amfiteatru.
Ratusz – znajduje sie w nim właściciel domostw i stanowisk targowych, możliwych do wynajęcia.
Biblioteka –  zbiór książek oraz innych materiałów źródłowych.
Bank na wschód od centrum – jest niestrzeżony, pozwala skorzystać osobom z ograniczonym dostępem do miasta.
Muzeum – badania oraz opieka nad obiektami posiadającymi pewną wartość historyczną bądź artystyczną.
Królewska stajnia – pozwalająca przechowywać zwierzęta.
Siedziba Inkwizycji –  utworzona w celu wyszukiwania, nawracania i karania heretyków w oparciu o postanowienia ujęte w dokumentach soborowych, synodalnych oraz dekretach królewskich.
Port – pozwala na swobodne pozostawienie lodzi. Dobre miejsce na przyszykowanie sie do drogi w morze.
Szmugler – przewiezie nas pod każde miasto na świecie.

Grupa klimatyczna:
Grupa która odgrywa order jest przyjazna, kreatywna i chętna do pomocy nowym graczom. Wspomożemy finansowo, do tego zapewnimy ciekawą grę fabularną. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany walką czynną z chaosem lub innymi frakcjami, znajdzie tu coś dla siebie.

 Kontakt poza grą:
kanał irc: #brit-dm