Charakterystyka:
Zespół wysp znajdujących się na wodach niczyich. Od zawsze służył za przystań piracką, odległą od wszelkich form prawa. Wiele razy też wyspy te stawały się obiektem zainteresowania różnych frakcji jak i księstw. Nigdy jednak nie została podbita, z pewnych powodów pozostawała we władaniu czarnych żagli. Z czasem, kolejne pokolenie piratów zaczęło narzekać na zbyt częste odwiedziny osób z zewnątrz. Po wielu naradach i sporach wewnętrznych opracowano plan przeniesienia osady na nowe, nieznane zwykłym śmiertelnikom landy. Świat szedł do przodu, metody sporządzania map coraz dokładniejsze, trudno było znaleźć miejsce które nie występuje już na mapach świata. Rozkazano więc poszukiwać nowego miejsca. Na efekty długo czekać nie trzeba było. Z pomocą niespodziewanie przyszła gildia Wędrowców [W] wraz z zaprzyjaźnioną gildią Czterech Żywiołów [IV]. Obie grupy o podobnym statusie i renomie, zarazem neutralne i posiadające duże możliwości. Złożyły one ofertę zamiany terenu wyspy na sekretny teren przez nich władany. Przedstawiciel Ziem Pirackich wyruszył zatem wspólnie z gośćmi do wspomnianego w umowie miejsca. To co zastał w punkcie przeznaczenia zaskoczyło go ogromnie. Warowna twierdza ukryta na zalesionym brzegu morza, niewidoczna z wody. Silne mury zdolne zatrzymać pociski armatnie, to wszystko w ofercie wymiany. Wieść szybko rozniosła się po wszystkich pirackich statkach. Po długich naradach umowa została przypieczętowana i tradycyjnie uczczona wielką zabawą w karczmach na całej wyspie. Po kilku dniach, kiedy głowy przestały już boleć od ilości wypitego alkoholu, rozpoczęły się wielkie przenosiny…

Kilka dni później nowi właściciele rozpoczęli dokładne oględziny wysp. Wszystko wskazywało na to, że w zamian za ogromną warownię, otrzymali wyspy pełne drzew, z kilkoma pustymi domostwami. Byli zatem stratni o wielką fortunę. Jeszcze tego samego dnia wędrowni tropiciele natknęli się na zakopane pod ziemią mury jakiejś wielkiej konstrukcji prowadzącej wprost na niedalekie skały. Kiedy w końcu udało im się odnaleźć wejście do środka, ich oczom ukazało się ogromne kamienne podziemne zamczysko. Wielopoziomowa budowla o dużych pomieszczeniach, pustych jak i pozostawionych z całym dobytkiem. Swym ogromem dorównywała prawie fortecy w jakiej posiadaniu znajdują się teraz jednostki Pirackie. Czyżby to był pierwszy uczciwy interes jaki mieliśmy z Piratami? – zapytał samego siebie jeden z obecnych.
Szybko zwołano wszelkiej maści rzemieślników do pomocy w odbudowie świetności tej zakopanej fortecy. Rozpoczęło się oczyszczanie pomieszczeń, odblokowywanie podziemnych tuneli ewakuacyjnych. Postanowiono gdzieniegdzie odkopać mury, ukazując ich potęgę i wyposażać w armaty największego wtedy kalibru. Prace skupiły się najbardziej na 2 piętrze poniżej ziemi gdzie zaadoptowano bank, karczmę oraz sale wszelakiego rzemiosła. Wyższe piętro, z uwagi na pogrubiane i wzmacniane dodatkowo mury, na ten czas pozostawiono takim jakim było. Istnieją jednak plany przebudowy go do nowych funkcji miejskich.
Wieść o nowym terenie otwartym dla wszystkich odwiedzających szybko rozeszła się po Sosarii. Pomimo niedokończonych jeszcze prac, księga kamienia miasta nie zamyka się jak dotąd i ciągle przybywają nazwiska osób chcących zostać jego mieszkańcami. Miejsce to ma szansę zostać największą i najlepszą oazą spokoju dla wszystkich osób potrafiących przestrzegać zasad miasta neutralnego.

Polityka:
Neutralne

Atrybuty:

  • Duża ilość mieszkańców
  • Najniższy podatek
  • Ogromna ilość sojuszy
  • Spokój i bezpieczeństwo
  • Targowisko i domki do wynajęcia
  • Wszystko pod ręką
  • Karczma z niespotykanymi widokami
  • Szybkie środki komunikacji
  • Ogromne ilości drzew oraz ryb
  • Skarby i niespodzianki
  • Największa ilość zmian

Kontakt poza grą:

Wszelkie zauważone błędy tej strony prosimy zgłaszać na naszym forum.

Aktualizacja: DzikiHL