http://www.kickstarter.com/projects/appleton/greed-monger-a-crafting-focused-sandbox-mmorpg?ref=categoryhttp://www.greedmonger.com/?page_id=41Autorzy przyznają, że silny wpływ na grę na ultima online.
Co ciekawe, ma to być free to play mmo.
Twórcy zbierali tylko 30k (nie tak jak przy SoA). Kosztem ma być np. chata - parcela kosztuje jednorazowo 20 dolarów.
Co ciekawe, gra już jest w produkcji, w kwietniu ma być Alpha.
SoA ma nie być MMO. Tzn. autorzy mówią, że będzie to multiplayer, ale niekoniecznie massive. Będzie można też grać samemu i, jak wydedukowaliśmy z opisu, nie będzie takiej zabawy z full lootem i cięciem widm.
W GM też nie będzie full lootu, tzn. świat będzie podzielony na Zony.
W zonach pvp będzie można grabić ofiary
Wydaje mi się, że produkcja SoA jest dużo bardziej nastawiona na zysk, zaś GM to produkcja nieco fanowska.