Autor Wątek: Szelma  (Przeczytany 42003 razy)

Offline Wlochaty145

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 4
Szelma
« dnia: 2014 02 28, 13:24:34 »
"Ograniczenia ogólne
- Umiejętności: Magia, Szamanizm, Spirytyzm, Psionika, Demonologia, Wampiryzm, Zmiennoksztaltnosc, Szal Bitewny, Wierny"

Czy to oznacza ze szelma może być łucznikiem lub wojem z obrona na mixach, które są
"nieznacznie zwiększone" ? Czy zapomniano dopisać kilka umiejętności?



"Postać z umiejętnością Szelmostwo nie może nosić elementów płytowej zbroi"

Kolczuga zalicza się pod płytową zbroje? (z tego co wiem to chyba raczej nie)



Wole się zapytać niż przerobić postać, a potem zostanie coś dopisane...


A i jak ćwiczy się szelmostwo poprzez walkę i czy tylko przez walkę?
« Ostatnia zmiana: 2014 02 28, 14:22:07 wysłana przez Wlochaty145 »

 

Offline szaman

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 743
Odp: Szelma
« Odpowiedź #61 dnia: 2014 03 08, 21:24:53 »
Tin, dzięki za wagę rybek  :)

Offline Wlochaty145

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 4
Odp: Szelma
« Odpowiedź #62 dnia: 2014 03 12, 21:38:36 »
hmm mam takie pytanie jakie zestawienie będzie lepsze (według was) :

        1.                         2.                        3.                          4.
Uzdrawianie         Uzdrawianie        Uzdrawianie         Uzdrawianie
Anatomia              Taktyka               Anatomia              Odporność
Szelma                 Szelma                Szelma                  Szelma
Łucznik                 Łucznik                Łucznik                 Łucznik
Odporność           Odporność           Walka                   Walka

Teraz pytanie do was, który zestaw najbardziej jest odpowiedni do grania szelma  pvp i pvm
1. Czysty łucznik z anatomią (kosztem taktyki)
2. Czysty łucznik z taktyka (kosztem anatomii)
3. Łucznik hybryda z anatomią  (kosztem odporności na magie)
4. Łucznik hybryda z odpornością na magie (kosztem anatomii)
Pamiętajcie, że hybryda ma dodatkowo taktykę do przodu...

Proszę żeby odpowiedzi były uzasadnione jakimiś sensownymi argumentami.

Offline mart

  • Ekipa DM
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2072
Odp: Szelma
« Odpowiedź #63 dnia: 2014 03 12, 21:48:13 »
Ja osobiście polecałbym Ci taki zestaw:
1.Szelma
2.Walka
3.Luk
4.Anatomia
5.Leczenie
6.Res
7.Ukrywanie
8.Zakradanie

Z tego co wypisałeś to chyba najprędzej "3". Ale nie wiem po co aż tak kombinować. Bez anatomii/taktyki będzie się się jednak grało fatalnie. Pamiętaj tylko, że rezygnując z resa stajesz się workiem treningowym dla wszystkiego co czaruje, zarówno dla graczy jak i mobów.
« Ostatnia zmiana: 2014 03 12, 21:51:44 wysłana przez mart »
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem znanym ludzkości jest strach, a najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.

Offline Zyzio

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 2267
  • 1 os. Hybrydowe Lobby
Odp: Szelma
« Odpowiedź #64 dnia: 2014 03 13, 08:44:16 »
W pvp czysty lucznik jest lepszym wsparciem
w pvm czysty lucznik jest lepszym wsparciem

Jesli nie masz przy sobie wsparcia to zarowno w pvm jak i pvp hybryda jest lepszym rozwiazaniem. To co wybierzesz znacznym stopniu zalezy od twojego stylu gry i ekipy z ktora grasz. I dlaczego wybierasz w luczniku miedzy anatomia a taktyka? Okaleczysz ta postac, musisz miec oba skille. Nawet jesli masz hybryde to brak anatomii w ogole nie wchodzi w gre. Nie wiem co takiego planujesz na pozostalych skillach skoro chcesz dokonywac takich drastycznych poswiecen, ale z wymienionych przez ciebie zestawow tylko trzeci jest grywalny. Jesli musisz rezygnowac z anatomii to lepiej juz by bylo odpuscic sobie szelme.
« Ostatnia zmiana: 2014 03 13, 08:49:32 wysłana przez Zyzio »
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Offline Bazyli

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 1751
  • Cove
    • Ultima forever
Odp: Szelma
« Odpowiedź #65 dnia: 2014 03 13, 13:41:25 »
A jak myslicie, na co mu3 skille? :) chce pewnie szelmotamera :P
Cytuj
Quot capita, tot sensus...

Offline Zyzio

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 2267
  • 1 os. Hybrydowe Lobby
Odp: Szelma
« Odpowiedź #66 dnia: 2014 03 13, 14:14:35 »
Tamer hybryda bez shadowa, zatruwania i resa/anatomii bylby chyba najgorszym buildem pvp ever  :D
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Offline szaman

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 743
Odp: Szelma
« Odpowiedź #67 dnia: 2014 03 13, 16:27:56 »
to bądź tak dobry i wciśnij do szelmy jeszcze zatruwanie  :D

lucznik
taktyka (pure lucznik) lub walka (hybryda)
anatomia
uzdro
szelma
ukrywanie
zakradanie

i res czy zatruwanie? ::)



Offline Rey

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 928
  • Zacny Naven`yer
    • http://reynevan.ovh.org
Odp: Szelma
« Odpowiedź #68 dnia: 2014 03 13, 16:34:58 »
Na moje laickie oko, wzialbym zatruwanie, zwlaszcza jak biega sie jako wsparcie.
Borry: "Papier przepakowany, nożyczki OK. Kamień"

"kolego jesli internet explorer ma odwage zapytac czy moze byc domyslna przegladarka, to Ty nie masz odwagi podejsc do dziewczyny i zagadac?"

Offline Papa Smerf

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 1180
  • Come to Papa
Odp: Szelma
« Odpowiedź #69 dnia: 2014 03 13, 17:06:07 »
Cały czas powtarzam. Za mało skillcapa !!
"Feel the burn of the mists. Master them. They will devour your enemies"

Offline Zyzio

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 2267
  • 1 os. Hybrydowe Lobby
Odp: Szelma
« Odpowiedź #70 dnia: 2014 03 13, 17:12:44 »
to bądź tak dobry i wciśnij do szelmy jeszcze zatruwanie  :D

lucznik
taktyka (pure lucznik) lub walka (hybryda)
anatomia
uzdro
szelma
ukrywanie
zakradanie

i res czy zatruwanie? ::)

No trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy pvm czy pvp bardziej... Jasne ze krwawiaca rana to namiastka trucizny, a hid to namiastka resa, ale trzeba sie okreslic bo na pvm wybralbym resa a do pvp zdecydowanie trute. Najlepsza obrona jest atak :)
« Ostatnia zmiana: 2014 03 13, 17:18:59 wysłana przez Zyzio »
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Offline Wlochaty145

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 4
Odp: Szelma
« Odpowiedź #71 dnia: 2014 03 13, 22:43:20 »
Właśnie o to mi chodziło żeby temat się rozwinął bo stanął w miejscu przez pewien czas :)


A co powiecie na takie zestawienie :

Łucznik
Szelma
Uzdrawianie
Anatomia
Odporność
Taktyka

Na pvp raczej solo żeby wygrać trzeba by odpowiednio się przygotować, wszystkie spece szelmy i łucznika oraz trzymać przeciwnika na dystans... Ale wydaje mi się że doświadczony gracz pvp dałby rade.

A co do pvm w tym przypadku to musiałbym mieć tankera przed sobą i tyle w tym temacie :D



Czy hybryda spisałby się lepiej w pvp od powyższego tematu?? (czyli zamiast taktyki wpada np. miecze)

« Ostatnia zmiana: 2014 03 13, 22:45:34 wysłana przez Wlochaty145 »

Offline Zyzio

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 2267
  • 1 os. Hybrydowe Lobby
Odp: Szelma
« Odpowiedź #72 dnia: 2014 03 13, 23:22:57 »
Twoj wymieniony to dobry zestaw do PVM, od biedy ujdzie w pvp.

Zalezy co rozumiesz przez pvp. Tzn czy chodzi ci o mass pvp czy starcia z innymi graczami od czasu do czasu przy okazyjnym klimacie. W masowkach lepszy jest lucznik, 1 na 1 hybryda. Niemniej hybryda w wydaniu ktory przedstawiles nie przejdzie.
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Offline szaman

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 743
Odp: Szelma
« Odpowiedź #73 dnia: 2014 03 14, 00:24:27 »
No niestety ciężko jest upchnać szelmę, żeby było cacy :)
Trzeba coś odpuszczać. Ja póki co testuję opcję bez taktyki. Jakiejś tragedii z trafialnością nie ma, ale nie bardzo mam jak porównać czy lepiej było by z. Bo jeśli np. przy 100 taktyki wchodzi o 10% strzalów więcej to można sobie odpuścić (podobno i tak nie ma opcji, że wchodzi 100% ciosów), ale jeśli różnica jest większa no to nie wiem co zrobić.

Marzenie zciętej głowy, ale przy odpowiednich założeniach może szelma mógłby zastępować taktykę bez postaw :P (100 hida + 100 zakradania?)
« Ostatnia zmiana: 2014 03 14, 00:27:53 wysłana przez s! »

Offline Zyzio

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 2267
  • 1 os. Hybrydowe Lobby
Odp: Szelma
« Odpowiedź #74 dnia: 2014 03 14, 08:19:29 »
s! Wyobrazasz sobie wtedy lucznika ktory NIE MA szelmy? Nie no nawet ja jestem przeciw...
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Offline Wlochaty145

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 4
Odp: Szelma
« Odpowiedź #75 dnia: 2014 03 14, 08:39:47 »
Żeby grac szelma hybryda potrzeba za dużo skilcapa bo az 700%

anatomia
uzdrawianie
lucznictwo
walka
odporność
szelma
zatruwanie
 a to zdecydowanie za dużo patrząc na to co administratorzy napisali w zakladce szelmy na stronie glownej " Szelma to złodziej, najemnik, morderca, oprych, pirat lub łowca – wachlarz opcji fabularnych dla tej klasy jest bardzo szeroki."

Mi się nie wydaje ze wachlarz dla szelmy jest bardzo szeroki... bo mamy czystego lucznika albo hybryde z 1 wolnym skillem albo mamy woja gdzie dodatkowo w wolne miejsce upchniemy obronę
Anatomia
Uzdrawianie
Taktyka
Obrona
Szelma
Walka
Odporność
Zatruwanie

Wiec tak czy siak szelma nawet nie będzie mogl się zakradac ani okradac... ewentualnie może się ukrywać lub rabac drewno xD


Trzeba podać jakiś sensowny pomysl co do szelmy bo jak narazie stoi w miejscu i ma caly skillcap zawalony...