Autor Wątek: Krótki opis podklas wojowników na DM Noob Friendly  (Przeczytany 3289 razy)

Offline swider

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 76
Hejka, zebrałem tutaj bardzo krótkie opisy podklas wojownika, które mam nadzieję pomogą nowym czy wracającym po przerwie graczom dokonać wyboru co do rozwoju swojej postaci. Pominąłem pewnie tysiące spraw, dopisujcie je niżej.

Wierny
Chyba najpopularniejsza podklasa wojownika na DM. Idealny do tankowania wszystkich mobów na serwerze, tani w prowadzeniu – jego skille nie zużywają żadnych regów. Używa zestawu płytowego.
Wiernego uczymy się przynosząc 30 sztab Tytanium do nauczyciela znajdującego się  w górach na północ od Skara Brae.

Plusy:
Tani w prowadzeniu, łatwy i przyjemny w grze, bardzo wytrzymały
Minusy:
„Zjada” 700 skillcapa, blokuje ukrywanie i wykrywanie
Build:
Bojówka, Taktyka, Anatomia, Uzdrawianie, Odporność na magię, Fanatyzm, Obrona + 1 skill do wyboru

Berek
Obecnie niszowa podklasa ze względu na bardzo wolne, w porównaniu do wiernego, leczenie. Wprawiony gracz oczywiście wytankuje nim wszystkie moby na serwerze. Biega najczęściej w demoniej zbroi z drewnianą tarczą.
Plusy:
Wymaga tylko 500 skillcapa(może grac bez taktyki – ma wtedy 5 mniej pancerza), nie potrzebuje witali / stabili, bardzo dużo hp, bardzo wytrzymały na zaklęcia
Minusy:
Bardzo wolne leczenie – 50hp co 20 sekund, mało pancerza, brak ciekawych speców do pvp / pvm
Build:
Szał Bitewny, Bojówka, Anatomia, Odporność na Magię, Obrona + 3 Skille do wyboru (zmieści build z „pełnym” oswajaniem)
Wampir
Rzadki wybór wśród wojowników, posiada wysokie bonusy nocne, za dnia praktycznie jak czysta puszka bez podklasy.
Plusy
Wielki prot i bless w nocy, brak blokad na ukrywanie czy łucznictwo, bardzo szybkie leczenie w miejscu po użyciu komendy .lecz

Minusy:
Noc trwa tylko połowę czasu, w porównaniu do wiernego dużo uboższy w spece i umiejętności
Build:
Walka, Taktyka, Anatomia, Obrona, Uzdrawianie, Odporność na Magię, Wampiryzm + 1 skill do wyboru
Szelma
Lekkozbrojny wojownik, trochę mniej wytrzymały niż wierny. Nosi napierśnik oraz naramienniki płytowe, kolczy czepiec, pierścieniowe nogawice oraz rękawice.
Plusy
Ciekawe spece, możliwość otwierania skrzyń skarbów bez posiadania Włamywania, można łączyć z łucznictwem
Minusy:
Drogi i „upierdliwy” proces nauki, mniejsza wytrzymałość niż wojownik w płycie
Build:
Walka, taktyka, anatomia, uzdrawianie, obrona, odporność, szelmostwo + 1 skill wolny. Można mieszać z łukiem czy hybrydą zyskując więcej możliwości. Pamiętajcie tylko, że Łucznictwo ma ograniczenia dotyczące Obrony oraz zbroi płytowej.
Zmiennokształtny
Ciekawa podklasa, która oferuje bardzo dużo możliwośći jeśli chodzi o kompozycję postaci. Warto nadmienić, że po zmianach wprowadzanych przez Tina dzięki nocnym tojadom może za dnia korzystać z pełnych bonusów, które kiedyś dotępne były tylko w nocy.
Plusy:
Nie potrzebujesz wierzchowców, tani w prowadzeniu, spory DPS, fajnie działa z zatruwaniem, BARDZO szybkie leczenie, duży prot / bless
Minusy:
Brak tarczy, brak broni dwupolowej, trzeba bardzo uważać na wartość posiadanej staminy
Build:
Walka pięściami, Taktyka, Anatomia, Odporność na magię, Zmiennokształtność + 3 skille do wyboru