Wydaje mi się jednak, że opcje na promowania serwera zwiększyły nam się bardzo mocno od kilku lat.
Twitch, Twitter i YouTube to idealna opcja do spróbowania. Zapewne trzeba by było coś sypnąć ale może to jest ostatni moment na taką próbę?
Jestem mocno na czasie w co obecnie grają dzieciaki i graficznie nawet UO nie odbiega od tego zbyt mocno.
Czyli klasyk na DM, "weźmy się i zróbcie"
Przecież nikt nikomu nie broni odpalić kanału YT, Twitch czy innych podobnych i promować UO:DM. Po prostu nikomu się nie chce tego robić.
Nie można też oczekiwać od "ekipy", która aktualnie oficjalnie wynosi 1 aktywną osobę, żeby i tak prowadząc darmowy server gry hobbystycznie - dokładała sobie jeszcze trudu, pracy i czasu na tworzenie kanałów widmo z wymyślonym na siłę kontentem.
Nikt nikomu nic nie broni - po prostu nie ma chętnych ludzi do grania czy też promowania
Wątków w temacie jest mnóstwo ale ten chyba jeszcze nigdy nie był poruszany: Czy starszyzna (zarówno gracze jak i członkowie ekipy) jest gotowa na nowe pokolenie graczy?
Nie chcę zabrzmieć zbyt patetycznie ale wydaje mi się, że nie jest to kwestia gotowości graczy tylko problem gotowości servera. (nie mechanicznie tylko fabularnie/politycznie). Rdzenne RPG już praktycznie w grach MMO nie istnieje - jeśli istnieje to jako mała prywatna baza nerdów typu prywatny shard UO, low population RP server w WoWie czy inne podobne stare gry MMO. Stąd by przyjąć "nowe pokolenie graczy" zapewne należało by zmienić politykę servera, robiąc z niego czystym servem PvM/PvP (zostawić 4 podstawowe rasy, dwie frakcje sterowane odgórnie, zero wymogów dot. opisów, koncepcji, klimatu etc. + skupienie się tylko i wyłącznie na mechanice i rozwoju PvP i PvM) - co miało by swoje plusy poprzez otwarcie na nowych graczy - ale zapewne wyeliminuje całkowicie część starszych graczy. (zresztą who cares, i tak nie grają).