Autor Wątek: Ostatnio wprowadzone  (Przeczytany 624352 razy)

Offline Gwail

  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 4581
Ostatnio wprowadzone
« dnia: 2005 10 12, 15:43:36 »
Informacje na temat ostatnio wprowadzonych zmian na serwerze, głównie tych pomijanych w newsach na stronie ze względu na małe znaczenie, zarówno techniczne, jak i merytoryczne.

 

Offline _woj_

  • Gracze DM
  • Zarejestrowany
  • Wiadomości: 664
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #886 dnia: 2016 09 06, 18:32:49 »
Rasa "nieumarły" zyskała nowy zestaw emocji. Dostępne są po wpisaniu komendy ".em lista". Opracował Masa, wprowadził Mae.
Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania propozycji na emotki dla pozostałych ras w formie:
rasa, nazwa emotki, nr dźwięku, wyświetlany tekst

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #887 dnia: 2016 09 14, 11:10:15 »
Kamień szlachetny jadeit zmienił zarówno nazwę jak i kolor, od dziś występuje w postaci białej perły.
Jadeity z zamówień rzemieślniczych pozostają bez zmian.

Offline mae

  • Ekipa DM
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 5778
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #888 dnia: 2017 01 18, 22:16:49 »
U sprzedawcy mozna nabyc potezna oraz legendarna kule mocy Tilisi. Obie pozwalaja na przechowanie umiejetnosci o dowolnym poziomie wytrenowania na czas odpowiednio dluzszy (dwu i trzykrotnie) niz podstawowa kula. Dodatkowo egzemplarz legendarny nie jest obarczony losowa kara podczas odzyskiwania umiejetnosci (zwraca dokladnie to, co zabral).

Kupiec posiada jedynie jeden egzemplarz kazdej z kul, a nowe sa odpowiednio drozsze niz dotychczas dostepna. Nie ma obecnie mozliwosci pozyskania ich z loota, ani droga nagrody za questy.

Offline Tinerot

  • Ekipa DM
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 7827
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #889 dnia: 2017 01 21, 16:59:17 »
*Porywisty wiatr niesie potezny dzwiek gongu*

Gong został przeniesiony do lasów na północny zachód od Trinsic.
(18:42:51) Dhagt: asylum
(18:42:53) Dhagt: gral w ogole w uo?

Offline mart

  • Ekipa DM
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2068
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #890 dnia: 2017 01 31, 07:50:15 »
Na świecie pojawił się nowy gatunek rośliny zdatnej do palenia. Bagienne Ziele. Zastąpiło ono szlachetny  tytoń spod Moonglow.
« Ostatnia zmiana: 2017 01 31, 11:55:35 wysłana przez mart »
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem znanym ludzkości jest strach, a najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.

Offline Tinerot

  • Ekipa DM
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 7827
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #891 dnia: 2017 02 01, 21:19:22 »
Areny

W czterech miastach na świecie: Brytanii, Delucji, Minoc i Podmroku pojawiły się Kamienie Aren. Pozwalają na zapisanie drużyny i stoczenie walki.

Uruchomiono areny:
- w Starym Podmroku (1-3 graczy, walka trwa do 15 minut)
- na Wyspie Moonglow (3-10 graczy, walka trwa do 30 minut)

Miejsca walk są oddzielone od reszty świata. Nie da się do nich dostać w inny sposób niż przez mechanizm aren.

Mechanizm zapisów:
- Do jednej areny może zapisać się maksymalnie 10 drużyn
- Drużyny mogą być jednoosobowe o ile arena na to pozwala
- Po zapisaniu się do areny można rzucić wyzwanie innej zapisanej drużynie. Jeśli przeciwnik zaakceptuje, rozpoczyna się walka.
- Na arenie może toczyć się maksymalnie 1 walka na raz - podczas walki arena jest zajęta

Mechanizm walki:
- Po zakceptowaniu wyzwania rozpoczyna się odliczanie (5 minut) do rozpoczęcia walki. Czas ten może zostać skrócony jeśli wszyscy członkowie walki oznaczą gotowość
- Podczas rozpoczęcia walki obie drużyny przenoszone są w odgrodzone miejsce startowe. Następuje odliczanie 30 sekund do rozpoczęcia walki, po którym przeszkoda znika
- Walka kończy się w momencie w którym wszyscy członkowie jednej z drużyn są martwi bądź wylogowani, albo kiedy upłynie czas walki
- Walka kończy się remisem wyłącznie po upływie ustalonego czasu walki, w innym wypadku jedna z drużyn wygrywa
- Po zakończonej walce w miejscach startowych pojawiają się portale powrotne, następuje odliczanie 5 minut po którym wszyscy członkowie walki są przenoszeni w miejsca z których trafili na arenę
- Po zakończonej walce i opuszczeniu areny przez wszystkich graczy jest ona czyszczona ze wszystkich przedmiotów, ciał i NPC. Niepozbierane rzeczy zostają zniszczone.
- Każda walka liczy się do rankingu

Tryby areny:
- Walka - standardowy tryb walki światowej, mechanizm nie ingeruje w żaden sposób w zbieranie z ciał i nie wspomaga walczących
- Trening - tryb treningu oznacza, że tylko postać która zginęła może zebrać rzeczy ze swojego ciała. Takiego ciała nie można także zniszczyć. Po walce w pobliżu miejsc startowych pojawiają się także uzdrowiciele.

Komenda .arena
- .arena info - aktywuje/blokuje komuniakty o zapisywaniu się do walk
- .arena czas - pokazuje pozostały czas walki
- .arena opusc - możliwa do użycia wyłącznie duchem. Przenosi ducha w miejsce z którego trafił na arenę, a w trybie Treningu dodatkowo wskrzesza i przenosi do plecaka wszystkie rzeczy z ostatniego ciał
- .arena ranking - pokazuje aktualne statystyki walk

Dobry początek
- Do 1.03.2017 korzystanie z aren jest bezpłatne

Władców pozostałych miast zainteresowanych Kamieniami Aren zapraszamy do kontaktu.

Regulamin PvP
Walka na Arenie nie może być podstawą roszczeń w związku z regulaminem PvP. Obowiązek fabularny w walkach PvP nie dotyczy aren. Tak samo walka na Arenie nie może być podstawą do uznania postaci za postać walczącą.
« Ostatnia zmiana: 2017 02 06, 23:52:40 wysłana przez Tinerot »
(18:42:51) Dhagt: asylum
(18:42:53) Dhagt: gral w ogole w uo?

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #892 dnia: 2017 02 05, 11:52:53 »
Farbiarz zwany folusznikiem.

Asortyment rzeczy do farbowania został powiększony o poduszki wszelkiego rodzaju oraz koce.
Dodatkowo poprawione zostało farbowanie ksiąg run wraz z dołożeniem księgi portali.

Przed farbowanie pojawi się okienko z prośbą o potwierdzenie płatności, w przypadku braku monet w plecaku pobierze opłatę z konta bankowego.

Vendor nazywa się od teraz "farbiarz", choć istniejące już egzemplarze zachowały swoją dawną nazwę.
« Ostatnia zmiana: 2017 02 05, 12:07:45 wysłana przez Aqe »

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #893 dnia: 2017 04 11, 23:19:54 »
W kartach postaci pojawiła się nowa pozycja "waleczność", dzięki niej możecie w szybki sposób sprawdzić status pvp dowolnego gracza.

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #894 dnia: 2017 05 29, 20:06:36 »
Tajemnicza budowla wyłoniła się z odmętów piaskowej burzy.

Wejście do piramidy zostało otwarte, czekają tam na was zupełnie nowe stworzenia.
Na ostatnim poziomie lochu przy odrobinie szczęścia można natrafić na Sunari.

Tym samym jako stworzenie możliwe do oswojenia powraca feniks w nowej odsłonie.
Wskrzesić go może tylko postać posiadająca oswajanie, wiedzę o zwierzętach i weterynarie za pomocą słów "powstan z popiolow".


Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #895 dnia: 2017 05 31, 17:22:06 »
Kamienny zamek a zarazem kopalnia, od dawna rezydencja krasnoludów, słynęła z bogactw takich jak złoto czy najlepsze rudy rzemieślnicze.
Nie da się zapomnieć atmosfery która tam panowała, huczne biesiady, kegi najlepszego miodu oraz przechwałki który to z nich był na najniebezpieczniejszej wyprawie. Piękne czasy dla wędrowców jak i dla handlowców, którzy wypełniali swymi dobrami większość straganów. Jeśli chciałeś coś dostać, kupiec to na pewno miał, jak nie on to jego znajomy, jeśli nie jego znajomy, to na pewno znajomy znajomego.
   Jednak lata świetności minęły, populacja się zmniejszała, komnaty zaczęły pustoszeć. Miejsca w których płynął niczym strumień dobry żart niewielkich postaci, życzliwość, a często pełny kufel piwa, teraz  wypełniło echo kapiącej wody. Mimo że krzesła miały krótkie nogi, niektóre z nich były poprzewracane.
Tętniące życiem targi kupców z całego świata zostawiły po sobie jedynie stare sękate baryłki. Część zamku przestała być nawet odwiedzana przez straż, która
i tak wolała zająć się swymi zapasami spiżarni niż kontrolowaniem warstw kurzu.
   Zapewne właśnie takie niedopatrzenia złożyły się na to, że pewnego dnia, doczekali się w końcu przybyszy. Nie raz były donosy że to kowal ubił gargulca który się panoszył po korytarzu, czy aptekarz rzucił zatruty kawałek mięsa harpii. Strzegąca wejść straż zaniedbała swe obowiązki, samych siebie, bezpieczeństwo mieszkańców którzy mimowolnie zostali.

   To było jak grom z nieba. Jakby zaplanowane wcześniej natarcie. W pierw przez główne ogromne drzwi przedarł się kamienny golem który jednym uderzeniem powalił dwóch strażników. Za nim niczym mała armia, siwe smoki ogonami niszcząc kamienne filary zamku. Po głównej komnacie ścieliła się mgła kurzu. Rogi jeszcze w pół pełne poprzewracały się wylewając złocistą ciecz. Było już za późno na jakąkolwiek reakcje, ci odważniejsi rzucili się w szarży nie stojąc dłużej niż dwa uderzenia serca. Tych którzy pochowali się po kątach, nie czekała wcale lepsza śmierć, jedynie wydłużyli swe ostatnie chwile. Jeden z magów zdążył jedynie puścić szarego gołębia z małym skrawkiem pergaminy przywiązanym do nogi.
   Tuż przed zachodem przed bramami zamku zjawiło się kilku śmiałków chcąc zbadać sytuację. Przygotowani, wbiegli do głównej komnaty, gdzie roiło się od przeróżnych skamieniałych bestii, a z górnego balkony wzbił się pod sam sufit ogromny smok. Spadając na ziemie zabrał z sobą kilka większych kamieni stropu co sprawiło wrażenie jakby wywołał deszcz. Długie godziny dzielnie walczyli jednak wrogów jakby nie ubywało. Kiedy przez kilkumetrowe pozostałości po oknach wzeszło słońce, dotarło do nich jak długo byli pogrążeni w daremnych szczękach oręży. Stopniowo zaczęli translokować się w stronę wyjścia. Ugięli się pod naciskiem tylu przeciwników. Dopiero kilkadziesiąt metrów od gór zdołali zauważyć jak pogięte zbroje krępują ich ruchy. Z niesmakiem obrócili się jeszcze raz za siebie.
   Legendarna siedziba krasnoludów czeka dalej na swych oswobodzicieli.


                                                                                                                                  Lerii

Twierdza Krasnoludów od dawna pozostawiona na pastwę losu doczekała się nowych mieszkańców.
Kamienie miasta zostały zabrane, mieszkańcy wygnani a straż wraz z pozostałymi npc usunięta.




Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #896 dnia: 2017 07 02, 22:03:10 »
W Skara Brae pojawiła się możliwość wynajęcia domów w mieście. 

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #897 dnia: 2017 07 23, 18:26:46 »
Nowe stworzenia zamieszkały w krainach skutych lodem. W przypadku arktycznej istoty sugeruje wyprawę w grupie.
Przy okazji spawny na lodowych wyspach uległy zmianie a skrzynie skarbów zostały zmodyfikowane.


Na ostatnim poziomie Destard tymczasowo zamieszkał nowy wyrm, zapraszam do testowania.

Wszelkie błędy proszę zgłaszać w odpowiednim temacie http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,11608.135.html.
« Ostatnia zmiana: 2017 07 23, 20:35:57 wysłana przez Aqe »

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #898 dnia: 2018 03 06, 19:54:46 »
Zostały wgrane nowe pliki mapy, proszę o pobranie ze strony. Erupcja wulkanu w Magincjii całkowicie zmieniła wyspę, z jednej powstały dwie. Na większej wyspie zamieszkały nowe, ogniste stworzenia. W przypadku wulkanicznego smoka jak i ognistej smoczycy za pierwszy razem sugerujemy wyprawę w grupie.
Świątynia znajduje się na mniejszej wyspie, na której jest bezpiecznie.

Dodatkowo, dla wygody i bezpieczeństwa strefa lądowania w Magincjii została zmieniona, dotyczy zarówno szmuglera jak i zwojów portalu miejskiego.

Wszelkie zauważalne błędy proszę zgłaszać na naszym forum.
« Ostatnia zmiana: 2018 03 18, 22:32:24 wysłana przez Aqe »

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #899 dnia: 2018 06 10, 22:08:14 »
Taka jest kolej rzeczy. To jak ze słojem miodu, jeśli będzie tak stał w końcu wejdą do niego mrówki.

Pierwsza padła Twierdza Krasnoludów, która nie doczekała się swych oswobodzicieli, paradoksalnie była najłatwiejszym kąskiem dla kamiennych bestii.

Swego rodzaju ostrzeżenie dla mieszkańców innych miast, którzy myśleli, że w otoczeniu straży i murów nic im nie grozi. 




Początek zmian. Zostawiamy Cove, Bucc, Ocllo, Skara Brae. Pod bramami innych miast czekają już nowi mieszkańcy.



W Cove, Bucc oraz Skara Brae ruszą wybory na nowego władcę, kolejno :

13 Czerwiec Skara Brae
14 Czerwiec Cove
15 Czerwiec Ziemie Piratów

Wygrywa osoba z największą liczbą głosów, tuż przed wyborami mieszkańcy zostaną wygnani.



Kupcy i wynajmowane domy.

W miastach przejętych właściciele wynajmowanych domów zostali eksmitowani, ich dobytek trafiło do skrzyń bankowych. Część osób miała pełne skrzynie, w tym przypadku ręcznie wasz dobytek spakowałam i w odpowiednich plecakach w skrzyni upchałam.
Stanowiska kupieckie z których uciekł kupiec zostały zwolnione a dobytek do skrzyń przeniesiony.



Co stanie się z miastami zależy tylko od was.  Pamiętajcie jednak, czas działa na waszą niekorzyść. 

Offline Aqe

  • Administrator
  • Zarejestrowany
  • *****
  • Wiadomości: 2454
Odp: Ostatnio wprowadzone
« Odpowiedź #900 dnia: 2018 06 10, 22:28:16 »
Zmiany dotyczące tworzenia nowej postaci :

Początkowo do rozdania 150 punktów na statystyki  (poprzednio 65), maksymalnie 70 na jedną
Startowe dwa skille na 80% (było 60%)


Nowe konto :

Znosimy wymóg opisu postaci w podaniu.

W celu założenia nowego konta na serwerze DM II, prosimy o przygotowanie następujących danych:

Login:
E-mail:
i wysyłanie na adres obsluga.dm2@outlook.com lub do osoby Aqe poprzez PW naszego forum.