Logika i ceny

Zaczęty przez svarti, 2010 02 16, 13:46:38

Poprzedni wątek - Następny wątek

svarti

Witam, jestem początkującym graczem UO. Do grania w tą grę zachęcił mnie mój kolega. Opowiadając o grze wspomniał, że jest ona LOGICZNIE zrobiona, czyli żeby żyć trzeba jeść, zarabiać, zdobywać doświadczenie itd.... Po pierwszym kontakcie z grą, przeczytaniu kilku tematów na forum, zapoznaniem się z helpem mogę stwierdzić, że faktycznie można powiedzieć, iż gra jest logiczna...

ALE

Patrząc logicznie niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego ceny narzędzi w odniesieniu do ceny wyrobów są tak niepomiernie drogie!?!?!? Żeby kupić siekiere, trzeba wydać 1400 złota... Czyli muszę zapłacić 1400 kłód drewna za siekiere! 1400! kłód drewna kosztuje marna siekierka...albo kilof - to samo... 1400 sztabek żelaza za kilof?!?!

Niech mi ktoś wytłumaczy gdzie tu logika? Nawet jeśli podejdziemy do tematu od strony średniowiecznych cen narzędzi to też te relacje przecież nie były takie. Wg mnie to jest przepaść cenowa i to bardzo duża.

W niektórych tematach jest to również poruszone przez innych, iż narzędzia są zbyt drogie... Czy to sie zmieni w najbliższej przyszłości?

pozdrowenia

Zyzio

Jesli taki sam kilof albo siekiere zamowisz sobie u gracza to zaplacisz marne grosze. Te ceny to rzeczy vendorowe.
***<Kap^^> kto nie gral w uo ten nie zna zycia***
KANDYDACI NA DROWA:
http://dm-uo.pl/forum/index.php/topic,18495.msg306994.html

Siudi

Sprzedajesz kłody na aukcji czy u vendora? Duże ilości warto sprzedawać na aukcji, ponieważ cena ma tam inne odzwierciedlenie niż u skupującego vendora naprzykład.

tomzoR

Próbowałeś sprzedać drewno/żelazo graczom? :) cena rynkowa żelaza o ile się nie mylę to 7gp/szt., a zwykłe drewno chyba jeszcze drożej wychodzi.

Siudi

Warto sprzedawać produkty młodym graczom, którzy potrzebują tych surowców do treningu rzemiosła ;)

maskoteq

Jadnym słowem, wystarczy raz zaczasu pożebrac.xD

<&^sadam> "- O! Nowy Plaszcz Cienia? - Nie, wyprany w Perwollu"